Otsustasime teha mõned vahekokkuvõtted, selleks et tehtust ja õpitust rääkida, arvamusi avaldada edasisi samme planeerida.
Korraldasime “Maailma kohviku” arutelu mängu. Oli 7 kohvikut ja 7 õpetajate gruppi, igas kohvikus arutati läbi üks teema, õpetajad käisid ühest kohvikust teise, niikaua kui ring täis sai. Teemad olid järgmised:
* Kas te kasutate õpilastega enda tunnis nutiseadmeid/arvuteid; Õnnestunud/ebaõnnestunud tunnid, miks?
* Milliseid programme/keskkondi te kasutate; Kas teil on olnud kasu sisekoolitustest;
* Kuidas õpilastega infot jagate;
* Kas tekivad/on tekkinud mingid hirmud enne tundi või tunni valmistamisel;
* Mis teid segab nutiseadmeid tunnis kasutama;
* Miliist tuge koolilt, kollegidelt vajate;
* Teie soovitused digipöördele
Kirjutasime kõik arvamused suurtele lehtedele, ürituse lõpus tegime kokkuvõtted. Panime välja arvamuste lehed õpetajate tuppa, et puudunud õpetajad saaks näha ja enda arvamusi lisada.
Mõned mõtted ka siia.
Õpetajate hirmud
Ei jätku nutiseadmeid (kui palutakse kaasa tuua): side kaob ära, ning mängudesse ei ole võimalik hiljem juurde lisanduda; ei ole kogemusi; ei tule toime
Tugi kolleegidelt, koolilt
Korrastada/ehitada uus stabiilne Wifi võrk; välja vahetada väga vanad arvutid
Õpetajad vajavad: tugiisikut tunnis; differentseeritud õppimist – vastavalt tasemele; rohkem aega mõne keskkonna õppimisele ja materjali valmistamisele; kogemuste jagamist ja arutelu õpetajatega kuidas nutiseadmeid tunnis kasutada, milleks; näidistunde.